Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

Jawab Ini 1. Sebutkan Telu Judul Novel Asli Kasustran Modern 2. Sebutkan Pitu Unsur Intrinsik Cerita

jawab ini  1. sebutkan telu judul novel asli kasustran modern 2. sebutkan pitu unsur intrinsik cerita gancaran  3. apa tegese unsur intrinsik lelewane basa utama busana basa 4.unsur unsur wawancara iku ana papat, sebutna 5. unggah-ungguh wawancara iku ana papat , sebutna 6. sebutno kesenian kebudayaan tradisi jawa timur  7. gaweo tuladha ukara mawa ater ater tri purusa papat wae  8. tulisen nganggo aksara jawa  -rawerawe rantas malang malang mutung -sunan ampel ing surabaya , sunan giri ing gresik   terimakasih 

Jawaban 1:

Maaf saya bukan orang jatim


Pertanyaan Terkait

Naskah drama bahasa sunda untuk 8 orang 4 cewe 4 cowo

Jawaban 1:

Dudun             :    dan, din bosen yeuh di kelas, mungpung euweuh guruna urang pada bolosweh yuk !Dadan             :    jeeeehhh..... urang mah hayuh wae,  tanya weh tuh kasi didin !  daekkeun  teu ?Didin               :    dih, piraku urang saminggu rek bolos wae !Dadan             :    hayu din, kagok lah sapoe dei, isukan pere iyeuh !Dudun             :    tah heueuh, bener isukan pere iyeuh !Didin               :    hayulah hayu !

Tuluy maranehna sipa-siap rek mangkat bolos tapi di tegor ku km !Km                  :    heh, maraneh rek mangkat kamarana ?dadan              :    naon maneh? Kumaha urang weh, urang rek kamana ke ! lain urusan maneh !Dudun             :    awas siah lamun maneh bebeja ka guru, lamun bebeja maneh moal aman di kelas !Dadan dudun :    bener !
Tulu maranehna marangkat bari geus di caram ge ! tapi km boga pikiran rek di bejakeun tah barudak tteh ka guru bp.
Km                  :    ku urang bejakeun weh ah, dari pada beuki badeg wae barudak teh 
Km terus mangkat ka ruang bp, kabeneran di guru bp kkeur aya di ruanganna .
(di ruang bp)Km                  :    assaamualaikum !Guru bp           :    waalaikumsallam ! mangga asupKm                  :    nuhun pak !Guru bp           :    mannnga calik jang ! aya naon !Km                  :    kieu pak, di kelas simkuring tek aya barudak anu baradung pisan, maranehna bbolos wae, cikeneh ge maranehna kaluar pak bolos. Da pedah teu aya guruna.Guru bp           :    saha, di kelas mana !Km                  :    ti kelas 9z pak nyaeta dadan, didin, sareng dudun pak !Guru bp           :    het budak eta dei !Km                  :    muhun pak !Guru bp           :    nya entos nuhun laporanna, ke rek di urus weh ku bapak !Km                  :    owh..nuhun atuh pak !Guru bp           :    muhun jang !Km                  :    assalamualaikum pak !Guru bp           :    waalaikum salam....!!
Dijalan rek bolos, maranehna neangan tempat sakeur bolos.
(DIJALAN REK BOLOS)Dudun             :    Dan, Din urang bolos kamana yeuh !Dadan             :    kumaha lamun ka tempat bilyard!Dudun             :    urang mah hayu ! kumaha din !Didin               :    hayulah!(bari kapaksa)Dudun             :    dih nyantaiweh moal kanyahoan iyeuh didinyamah ! bawa santai weh poe ayeunamah !Dadan             :    hayu urang mangkat, cbut bray !
 Tuluy maranehna teh marangkat ka tempat anu di tuju nyaeta tempat bilyar tea. Pas poe senenna te maranehna asup sakola dei, tuluy km merebeja ka maranehna yen maranehnateh di pannggil kku guru BP !
(di kelas)Km                  :    dadan, didin, dudun. Maneh titah ka ruang bp !Dudun             :    emang urang aya masalah naon jeung guru bp ?km                   :    kadi tu weh lamun teu percaya mah !Didin               :    nu bener maneh !Km                  :    bener, lamun teu kaditu ke maneh di kaluarkeun ti sakola !Dadan             :    maneh bebejanya kamri uurang barolos !Km                  :    emang lamun heueuh kunaon ?Dudun             :    maneh geus wani kaarurang ?Dadan             :    bray dari pada urang di kaluarkeuh, hayu weh uurang pada kaditu.Didin               :    bener dan, hayu weh urang pada kaditu !Dudun             :    hayulah hayu !Dadan             :    awas siahhhh...!!!!
Tuluy maranehnateh mangkat ka ruang BP. Bari maranehna ge sieuneun.(diruang bp)Dadan             :    assalamualaikum !Guru bp           :    waalaiikuum salam, arasup maneh !Didin               :    aya naon yeuh pa abdi sadaya di ppiwarang kadieu !Guru bp           :    maneh nu ngarana DADAN, DIDIN, jeung DUDUN lain ?3an                  :    muhun pak !Guru bp           :    maneh barolos wae nya?3an                  :    heunteu pak !Guru Bp          :    nu bener maneh ! aya laporanna yeuh !Dadan             :    nya muhun pak, arurang emang sok bolos, tapi abdimah tara ngajakan pak!Guru bp           :    ah...ayeunamah tong silih salah keun, tos loba bukti jeung laporana da !,  yeuh surat berekeun ka kolot maneh, pokona isukan maneh kudu datang jeung kolot maneh.Dudun             :    nya entos atuh pak, abdi tiluan menta hampura weh pak ! janji moal kitu dei !Guru bp           :    geu ulah loba omong, kaluar weh geura, tong poho isukan !Dadan             :    nya pak, assalamu alikum pak ? (bari salim3an)
Enjingna,  pas maranehna di jero kelas, maranehna di pangggil ka ruangan guru bp, da kolotna datang !
(diruang bp)Dadan             :    assalamualaikum !Guru bp           :    waalaikumsalam, asup !Guru bp           :    punten pak ! bapak wali ti saha ! Pak Udin        :    owhh...kieu yeuh pak, maranehna teh duduluran abdi, kabenerean bapakna si dudun jeung si deden ramana tos almarhum ! jadi abdi ngawalian budak ttiluuan, ngmong-ngomong aya naon yeuh pak !
Guru bp           :    kieu pak, maranehna tiluan tara asup sakola, tos saminggu maranehna bolos wae !Pak Udin         :    nu bener pak, da unggal poe mah mranehna teh sok mangkatt wae ti bumimah !Guru bp           :    abdi ngagaduhan laporan ti budak osis sareng kmna yen manehnateh ceunah sok bolos di tempat bilyard !Pak udin          :    nu bener maneh dan !Dadan             :    eeee.....nya pak ! hampuraweh pak !Pak udin          :    astagfirullan, maneh tos di bayaran mmal-mahal sakola didieu, tapi sikap maneh ayeuna kieu ! bapak teh teu hanyang manneh kos bapak, Cuma jadi kuli pabrik !Dadan             :    NYA HAMPURA WEH NYA PAK !Pak udin          :    Tah ayeunamah simkuring serah keun weh ka bapak ! bade di kumaha keun yeuh pak !Guru bp           :    kieu yeuh pak, abdi sareng gguru atos nggarundingkeu yen iyeu budak tiluan teh rk di DO wae ti sakola iyeu !3an                  :    pak, beri keringanan atuh pak!Dadan             :    abdi janji bade ngarubah sikap abdi !Guru bp           :    bener maneh jannjiDadan             :    demi allah pak abdi bade nagrubah sikap !Guru bp           :    nya entos atuh pak, ayeunamah kieu weh iyeu budak tiluan teu jadi di do tapi iyeu budak bade di skor weh saminngu teu meunag sakola heula !Pak udin          :    nya nuhun atuh pak !Guru bp           :    nuhun tos datang pak !Pak udin          :    nya sami’’ pah, hampurakeun 


Tolong carikan contoh-contoh pidato wisuda dalam bahasa jawa ?

Jawaban 1:

Assalamu'alaikum wr. wb

Ingkang kinurmatan Bapak Kepala Sekolah ugi Bapak - Ibu Guru ingkang satuhu luhuring budi lan rencang - rencang kelas 9 ingkang kula tresnani.

Monggo kito sedaya ngaturaken puji syukur dhumateng Gusti ingkang maha Agung ingkang sampun maringaken sedoyo nikmat lan kewarasan dateng kito sedoyo dumugi sakmeniko kito sedaya saged kempal wonten ing adicara perpisahan sak manika.
Kula, wakil saking rencang - rencang kelas 9 ngaturaken maturnuwun ingkang sak ageng-agengipun kagem Bapak / Ibu Guru ingkang sampun mbulawantah kulo lan sak konco-konco dateng pawiyatan menika ingkang dangunipun tigang warsa.

Mboten keraos kolo lan rencang sebrayat sampun ngelampahi ngangsu kawruh wonten ing pawiyatan mriki. Wonten ing adicara menika, kulo kiyambak tuhu rencang - rencang nyuwun agenging pangapunten sangking Bapak / Ibu guru amargi wonten ing tigang warso ngangsu kawruh wonten pawiyatan mriki kulo lan sak rencang mebo menawi gadhah kalepatan ingkang dipun sengojo lan mboten disengojo. Mugi - mugi Bapak / Ibu guru kerso ngapuntenaken sedoyo kelepatan kulo lan rencang - rencang.

Satuhunipun kulo lan sak konco awrat sanget badhe nilaraken pawiyatan menika amargi sedoyo ingkang wonten dateng mriko sampun kados sederek lan kaluargo. Namung amargi kulo lan rencang - rencang kedah nglanjutaken ngangsu kawruh wonten ing pawiyatan ingkang luwih inggil, kulo lan rencang - rencang kedah saget dening ikhlas nilaraken pawiyatan menika.

Kadosipun sampun cekap anggenipun kulo matur. Bilih menawi wonten kalepatan kulo nyuwun agenging pangapunten.

Wasslamu'alaikum wr. wb



Paris adalah ibu kota Perancis . itu dikenal sebagai kota cahaya karena keindahannya . ini adalah tempat untuk menikmati makanan besar , seni yang besar , dan bangunan besar . itu juga tempat untuk duduk kembali dan menikmati hidup di sebuah kafe pinggir jalan . menara eiffel adalah tengara terbaik di paris . Frace dibangun berenda , menara besi ini untuk adil paris dunia tahun 1889 . wajar dihormati revolusi Perancis yang dimulai di paris 100 tahun . menara Eiffle naik hampir 1000 kaki ( 300 meter ) . elevator mengambil Vitors ke atas . pada saat itu dibangun , menara adalah stucture tertinggi di dunia . menara ini dinamai perancangnya, Gustave Eiffle .
fitur lain intereseting dari paris adalah seine sungai . yang seine sungai berjalan meskipun paris dan dipotong menjadi dua . bagian dari paris di sisi utara sungai disebut tepi kanan . bagian di sisi selatan disebut tepi kiri
ada banyak untuk melihat di paris . Anda dapat berjalan-jalan champs - eleysees . lebar , tiga berjajar boulevard ini adalah salah satu jalan paling terkenal di dunia
di salah satu ujung champs - eleysees di arc de triomphe ( lengkungan kemenangan ) . Monumen ini dibangun untuk menghormati kemenangan Perancis kaisar napoleon i. di ujung lain adalah tempat de la concorde ( persegi perdamaian ) dengan air mancur dan patung-patung yang besar
di tengah paris , ada sebuah istana tua : louvre yang telah menjadi salah satu museum besar dunia , leonardo da vinci lukisan yang terkenal, mona lisa , dapat ditemukan di museum ini . jika Anda suka lukisan impresionis oleh Perancis , pastikan untuk mengunjungi musee d' orsay . museum ini digunakan untuk menjadi stasiun radioad
bahsa sundanya apa?

Jawaban 1:

Nih terjemahannya :

paris nyaéta puseur dayeuh Perancis. éta dipikawanoh minangka dayeuh cahya alatan keindahannya. ieu téh tempat pikeun ngarasakeun kadaharan badag , seni anu badag , sarta wangunan badag. éta ogé tempat pikeun diuk balik sarta ngarasakeun hirup di hiji kafe sisi jalan.
menara eiffel nyaéta tengara pangalusna di paris. Frace diwangun berenda , menara beusi ieu pikeun adil paris dunya warsih 1889. wajar dipihormat revolusi Perancis anu dimimitian di paris 100 warsih. menara Eiffle naék ampir 1000 suku ( 300 méter ). elevator nyokot Vitors ka luhur. dina waktu éta diwangun , menara nyaéta stucture pangluhurna di dunya. menara ieu dinamai perancangnya, Gustave Eiffle.
fitur séjén intereseting ti paris nyaéta seine walungan. anu seine walungan leumpang sanajan paris sarta dipotong jadi dua. bagian ti paris di sisi kalér walungan disebut tepi katuhu. bagian di sisi kidul disebut tepi kénca
aya loba pikeun nempo di paris. Anjeun bisa berjalan-jalan champs - eleysees. rubak , tilu berjajar boulevard ieu téh salah sahiji jalan pangkacelukna di dunya
di salah sahiji tungtung champs - eleysees di arc de triomphe ( lengkungan kameunang ). Monumen ieu diwangun pikeun ngahormatan kameunang Perancis kaisar napoleon i. di tungtung séjén nyaéta tempat de la concorde ( pasagi katengtreman ) kalawan cai mancur sarta patung-patung anu badag
di tengah paris , aya hiji karaton kolot: louvre anu geus jadi salah sahiji musieum badag dunya , leonardo da vinci lukisan anu kaceluk, mona lisa , bisa kapanggih di musieum ieu. lamun Anjeun resep lukisan impresionis ku Perancis , pastikan pikeun ngadatangan musee d' orsay. musieum ieu dipaké pikeun jadi stasiun radioad


Apa bahasa sundanya alam?

Jawaban 1:

Alam mah Alam, gaada sundanya mereun


Pengen minta contoh sajak bahasa sunda tapi buatan sendiri tentang alam ya, tolong dibantu jangan dr internet?Jangan nyolong diinternet ya plis soalnya ketauan:(

Jawaban 1:

Dalam sastra Sunda, terdapat pro dan kontra saat menyambut awal kemunculan sajak, kira-kira tidak lama setelah kemerdekaan Indonesia. Pro dan kontra tersebut salah satunya disebabkan karena sajak termasuk bentuk puisi yang tidak terikat dengan aturan seperti yang ada pada pupuh yang sangat dikenal dalam sastra Sunda bentuk puisi.

Aturan yang ada pada pupuh tersebut dalam bahasa Sunda disebut guru lagu dan guru wilangan. Guru lagu adalah aturan yang terkait dengan suara suku kata yang ada dalam puisi, sedangkan guru wilangan adalah aturan terkait dengan banyaknya suku kata dalam setiap baris dan banyaknya baris dalam setiap bait bentuk puisi.

Padahal dalam sastra Sunda sendiri, sebelum munculnya sajak, telah ada rangkaian kata bentuk puisi yang tidak terikat oleh guru lagu dan guru wilangan, yaitu seperti kawih dan kakawihan. Setelah melalui pro dan kontra, pada akhirnya, sajak dapat diterima secara baik dan dapat berkembang dalam sastra Sunda.

Meskipun sajak tidak terikat guru lagu dan guru wilangan, dalam pembuatannya terdapat beberapa unsur yang perlu diperhatikan. Unsur-unsur tersebut juga dapat dilihat sebagai urutan langkah-langkah yang dapat dilakukan dalam membuat sebuah sajak.

Langkah-langkah yang dapat dilakukan dalam membuat sajak, langkah yang pertama tentukan tema sajak, apakah temanya berupa tema alam, tema cinta, tema keagamaan, tema pelajaran dan sebagainya, langkah yang kedua tentukan suasananya, langkah yang ketiga gunakan imaji, langkah yang keempat gunakan simbol, dan langkah yang terakhir adalah merangkai kata-kata yang tepat dan menarik, seperti menggunakan gaya bahasa.

Di bawah ini adalah contoh sajak dalam bahasa Sunda dengan tema alam :

Basisir Batu Karas

Harita teh wanci sore
kuring nepi ka basisir
basisir anu jempling
henteu siga tisasari

Kitu oge dina wanci peuting
ngahiliwirna angin basisir
nambah kana sepina peuting
tapi hate asa tengtrem

Kitu deui dina wanci isuk
panon poe mimiti nembongan
ka basisir anu kacida endah
jempling endah matak wararaas

Sihoreng ceunah kitu ayana
sapopoe basisir teh jempling
jempling nu nengtremkeun hate
ku endahna basisir Batu Karas 


Ukara ing ngisor iki udhalen manut jinising tembung kaya tuladha ing ngisor iki ! Tuladha :
Aku tuku endhog 2 kg ing pasar
Aku = Tembung Sesulih
Tuku = Tembung Kriya
Endhog = Tembung Aran Maujud
2 kg = Tembung Wilangan
Ing = Tembung Ancer
Pasar = Tembung Aran Maujud
Soal
1. Bapak tindak datheng kantor.
2. Dheweke tuku beras kurang 10 kg. 
3. Lho... lampune mati
4. Lha... murup maneh
5. Aku diwenehi dhuwit ibu seket ewu
6. Panjenengan tindak menyang eyang nitih sepur
7. Adhik dikongkon tuku koran anyar
8. Sang juara lagi maca puisi ing gerahadi
9. Nina iku pinter nanging ora angak
10. Adhuh wetengku lara

Jawaban 1:

1. Bapak = Tembung Sesulih
tindak = Tembung Kriya
datheng = Tembung Ancer-ancer
kantor = Tembung Aran Maujud
2. Dheweke = Tembung Sesulih
tuku = Tembung kriya
beras = Tembung aran
kurang 10kg = Tembung wilangan
3. Lho = Tembung panyeru
lampune = Tembung aran
mati = Tembung katarangan
4. Lha = Tembung panyeru
murup = Tembung katarangan
maneh = Tembung katarangan
5. Aku = Tembung sesulih
diwenehi = Tembung katarangan
dhuwit = Tembung aran
ibu = Tembung sesulih
seket ewu = Tembung wilangan
6. Panjenengan = Tembung sesulih
tindak = Tembung Kriya
menyang = Tembung ancer-ancer
eyang = Tembung sesulih
nitih = tembung kriya
sepur = Tembung aran
7. Adhik = Tembung sesulih
dikongkon = Tembung katarangan
tuku = Tembung kriya
koran = Tembung aran
anyar = Tembung sifat
8. Sang juara = Tembung sesulih
lagi maca = Tembung kriya
puisi = Tembung katarangan
ing = Tembung ancer-ancer
gerahadi = Tembung aran maujud
9. Nina = Tembung sesulih 
iku = Tembung sesulih
pinter = Tembung sifat
nanging = Tembung pangandheg utawa pangiket
ora anggak = Tembung katarangan
10. Adhuh = Tembung Panguwuh
wetengku = Tembung panggenah
lara = Tembung sifat


Apakah arti dari ejaan?

Jawaban 1:

Ejaan adalah bunyi bahasa (kata,kalimat dsb) dengan kaidah tulisan(huruf) yang distandardisasikan dan mempunyai makna.


Jawaban 2:

Ejaan adalh kata(huruf) yg di sastrakan dalam bentuk ejaan dan dijadikan kalimat lalu dirangkai menjadi paragraf


Aksara jawa 
bambu jembret

Jawaban 1:

Saya insyaallah bisa.. tpi di sini gk bisa mnggunakan aksara jawa


TULISEN NGANGGO AKSARA JAWA!
1.BAPAK TUKU SATE
2.IBUKU DOLAN ONO ING PANTAI

Jawaban 1:

Ya nggak bisa di jawab di sini, gak ada aplikasi hancaraka/aksara jawa.
lebih baik, lihat bentuk aksara jawa di google/di pepak basa jawa, lalu coba dikerjakan:)


Tolong berikan contoh-contoh cangkriman, 5 saja (tapi yang lumayan sulit)

Jawaban 1:

1. Cangkriman wancahan
contohnya
a. burnas kopen :bubur panas kokopen
b. yu mae rong: yuyu omahe rong
2. cangkriman pephindan
contoh:
a. sega sekepel dirubung tinggi : salak
3 cangkriman blenderan
a. wong wis gedhe kok ngguyu tuwa. karepe nangis
4 cangkriman kang sinawung ing tembung
contoh :
a.Wujud ngong lir Kresna Prabu,
    bangsa sato kadya peksi,
    sasana nunggil manungsa,
    pamboga maduning sari,
    sewara anglir raseksa,
    darbe curiga ing merdi.

Jawaban 2:


. CANGKRIMAN PEPINDHAN

 CANGKRIMAN WANCAHAN
C. CANGKRIMAN TEMBANG
D. CANGKRIMAN BLENDERAN
E. LAIN-LAIN (CANGKRIMAN YANG MEMANG HARUS DITEBAK)


Post a Comment for "Jawab Ini 1. Sebutkan Telu Judul Novel Asli Kasustran Modern 2. Sebutkan Pitu Unsur Intrinsik Cerita"